• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Qliro lån erfarenheter & instantor?

B

Betty1

Gäst
Poäng: 0
Tjena

blev precis beviljad lån hos Qliro och avtalet är undertecknat mm. Men när jag skulle ange utbetalningskonto var jag tvungen att logga in på min bank och välja konto där. Är det för att de använder Instantor? Har någon erfarenhet av just Qliro? Jag kan inte hitta någonstans att de använder Instantor

tack på förband
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gregersboda

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
7 Augusti 2012
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
89
Poäng
237
I det steget skulle jag säga att det ända den inloggningen gör är att dom bekräftar att kontot är ditt
 

Alexa

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
6 Januari 2019
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Hej, har inte svar på just din fråga men lite nyfiken vilken UC-score du hade när du sökte?
 
B

Betty1

Gäst
Poäng: 0
Tack för svar! Jag tror också det är för att bekräfta kontot då jag inte kan hitta någonstans att de skulle använda instantor (som jag personligen tycker är för mycket).

har 9 i score så inte världens bästa, fick 9.6% i ränta, och lånet skulle betyda mycket. Skulle få svar imorgon!
 

elki100

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
21 Januari 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
17
Poäng
62
Hur mycket sökte du på? Vad var dina förutsättningar? Har funderat själv på Qliro
 
S

Simon

Gäst
Poäng: 0
Hej!

Jag har ett lån på 150k 5,90% ränta hos Qliro och tycker det har funkat utmärkt.
Bra service och enkelt att prata med dem om man skulle behöva en betalfri månad. Och jag fick med logga in och bekräfta mitt konto.

Lycka till!
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Vad tar Qliro för upplysning vid låneansökan?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp